Caaaliiimaaa

Nu är sanden här från Afrika. Det var hur varmt som helst idag. Kvavt och typ dimmigt av all sand i luften. Men skönt o varmt på kvällen så vi åkte lite rullskrillor i Castillo.

Jag har lyssna- och skrivövningar på spanskan nu. Jag gillar de. Och jag börjar må bättre. Även om jag snorar o hostar så känner jag mig piggare. Skönt. Nu ska jag sova, upp och skjutsa ungarna på skolan, sen ska jag försöka orka simma 2 km innan 1 timmes ‘body power’ och en timmes streching. Sen måste jag köpa ett nytt skrivblock till spanskan. Skrev sista bladet idag. 🙂 Känns roligt att förstå så mycket av ett annat språk än engelska i svenska.

Ha de bra! Puss i kram! Tänker på mamma som ramlat och pappa som är sjuk. Krya på er!

20120323-004511.jpg

Det där är alltså solen. Jätte dimmigt av all sand. Rätt cooolt.

Lämna en kommentar