Jag vet inte nån bra rubrik idag :p

Det hanns inte med någon shopping idag. Det får bli imorgon. Jag fick lära mig om familjemedlemmar idag av Caro, i spanskan. Typ syster-dotter, brors-hustru och sådana ord. Asjobbigt! ‘Lilla familjen’ är dock enkel, det får jag gratis träning av Erik o Axel. För dom pratar och ska förklara så mycket för mig så jag blir snurrig i huvudet tillslut. Haha. Allt på ‘bäbis’-spanska så jag ska förstå dem. ^^ Dom är så söta.

Caro sa även att jag skulle få ett speciellt medel, jag gissar att de är som liniment, för man ska kleta det på bröstet innan man somnar, eller koka vatten och hä i en sked av det och lägga handuk över huvudet o andas in, ja ni vet.. Caro är allt för snäll. 🙂

Å idag fick jag äntligen mitt kort till gymmet/simhallen! Fast jag kan ju fortfarande inte gå dit än.. Jag måste bli frisk först :/ Men de ska jag bli! Fort! Sen ska jag gymma o simma och efteråt ta ett dopp i havet för att hålla mig frisk. De sägs att man blir frisk av havsvattnet de renar kroppen, lika bra att testa 🙂

Förlåt om jag är tråkig nu och bara skriver massa text. Men jag vet att vissa faktiskt vill läsa, medans andra bara tittar förbi på bilderna. ;p

Ja jag pratar om dig!

Kan kanske hitta nån gammal bild i mitt arkiv…

Nää daton fukka sig.. Åååh..

ok nu då..

Det här är seriöst en spindel.. Dålig kamera dock. Och nej! Det var inte jag som tog den, de var Axel. Sen dödade han den och sprang runt med den och jaga mig. Uscha! Haha. Inte kul!

Gonatt alla! Och Gobatt Ronja!

Hörs imorgon! ^^

Lämna en kommentar